CUMA NAMAZININ OLMAZSA OLMAZ FARZİYETİ NEDİR ?
KADINLARINDA CUMA ve BAYRAM NAMAZI KILABİLMELERLERMİ ?
KADINLARINDA CEMAATLE NAMAZ KILABİLMELERİ ŞARTLARI NEDİR ?
CEMAATLE NAMAZ KILARKEN KADINLARIN SAF DURUŞU NEDİR ?
EDEP ve HAYA ŞARTI ile İMAN ve İBADET ETMEK NEDİR ?
İslam Dininin Sahibi, Allah Zül Celal ve Allah Rasulu Muhammed Aleyhisselamdır,
İslam Dininin Olmazsa Olmazları, Asli Hükmiyetleri, Allah Zül Celalin Ayetleri ve Allah Rasulunun Hadisleridir,
İslam Dininin, Olmazsa Olmazlarını, Ondan Bundan değil,
İslam Dinini Sahibinden, Allah Zül Celal ve Allah Rasulunden Öğrenin,
İslam Dininin İnancını, İman Etmiş olma şartlarını İbadetlerini ve gereklerini,
Tam ve Doğru olarak öğrenmezseniz, Öğrenmek istemezseniz, Öğrenmeden Yaşarsanız,
Bence diyerek, Yaşadığınızın, Doğru İnanç, İman ve İbadet olduğuna inanır ve yaşarsınız,
Buda bizi, Sapıklaşmaktan ve Sapıklıktan başka bir yere götürmez, götüremez,
Elzem, Olmazsa Olmaz Konuları, Anlam ve Hükmiyet sıralaması ile arka arkaya gelen Ayet ve Hadislerdeki
Hükmiyetlerin, Nasıl ve Ne şekilde Tecelli ettiğini Gerçekleştiğini Kendi yaşamınızdan göreceksiniz,
Kendi yaşamınızdan anlayacaksınız,
İSLAM DİNİNİ ANLAYIP YAŞAMAK ALİ İMRAN SURESİ AYET 19
“ Mutlakki, Allah Katında Kabul edilecek olan Din, İslam Dinidir,” der,
İSLAN DİNİNİ ANLAYIP YAŞAMAK HUCCURAT SURESİ AYET 7
“ Çok İyi ve Mutlak Biliniz ki, Allah Zül Celal Ayetleri ile,
Rasulu Muhammet aleyhisselam Sözleri ile İçinizdedir, Sizinle beraberdir,” der,
İSLAM DİNİNİ ANLAYIP YAŞAMAK HAŞR SURESİ AYET 7
“ Ben Allah Zül Celal, Rasulum Muhammed Aleyhisselam, Ne yapacağınız, Ne yapmayacağınız konusunda,
Size Helaller, Haramlar ve Amelleriniz, İbadetleriniz olarak Size Neyi verdikse onu alın,
Rasulum Ne Söylediyse Dinleyin, söylediklerini ve yaptıklarını yapın, yapmadıklarını değil,
Size Neyi yasaklandı ise, Neyi Haram Kılındı ise Ondan Sakının Kaçının, Onu yapmayın,
Zira bunlar Allah Zül Celal olan Benim ve Rasulunun Hudutları Sınırlarıdır,” der,
İSLAN DİNİNİ ANLAYIP YAŞAMAK ZÜMER SURESİ AYET 3
“ Mutlak bilinizki, İslam Dini, Halis Din, Ancak ve Mutlak, Allah Zül Celalin ve Rasulunun Dinidir,
( Veliler, Evliyalar, Tarikatlar diyerek, Dinde İhtilaflar, çekişmeler, ayrışmalar çıkarma Dini değildir,)
Biz Onlarla, bu Velilerle, Evliyalarla, Tarikatlarla, bizi Allah'a daha çok yaklaştırsın diye tabi oluyoruz derler Ya,
( Veliler, Evliyalar, Tarikat diyerek,) İslam Dininde İhtilaf, çekişme, ayrışmalar çıkaranlara, Dinine ihtilâf Sokanlara,
Nifak Sokanlara, Allah Zül Celal hükmünü verdiği zaman onlarda, sizde göreceksiniz,” der,
( Allah Zül Celal, Dininizde Fırkalaşmayın, Tarikatlere, Cemaetlere ayrışmayın,
Tezatlığa, Zıtlaşmaya, Cepheleşmeye düşmeyin, Ruhbanlık yapan, Din adamı kisvesindeki, Meczuplara uymayın,
uzak durun, Zira bunlar, aranızda Düşmanlıklar çıkarır, Dininizi Allahın ve Rasulunun Dini olmaktan çıkarır,
Dininiz, Allahın ve Rasulunun dini değil, Ruhbanların uydurduğu, Kendinize uydurduğunuz, Din olur,
Yahudiler, Hrişstiyanlar gibi Ruhbanlaşmayın, Ruhban olan Din Adamlarına Tabi olmayın,
Şirk koşmuş olup, Şirkiniz ilede, İslam Dinini Kaybetmiş olursunuz, ) ” der,
İSLAN DİNİNİ ANLAYIP YAŞAMAK ENFAL SURESİ AYET 39
“ Dininiz Tamamıyla, Allah ve Rasulunun Dini oluncaya kadar,
Dininize Fitne Sokanlarla ve Fitne sokanların Fitneleri Yok oluncaya kadar, Mücadele edin, Savaşın,” der,
İSLAM DİNİNİ ANLAYIP YAŞAMAK CAMİUL AHLAKIR HADİS No C1 H196
Sahabeden İbni Şirin (ra) anlatıyor, Allah Rasûlu Sallallahu Aleyhi ve Sellem,
“ Sözlerim, Hadislerim konusunda Allah Zül Celalden Korkun,
Allah Zül Celalin Ayetlerindeki, Benim Sözlerimi, Hadislerimi, Kimden aldığınıza Azami Dikkat ediniz,
Ayetlerdeki, Sözlerimdeki Anlamların, Hükümlerin açıklamalarını Kimden aldığınıza Azami Dikkat ediniz,
Ayetlerdeki, Sözlerimdeki Anlamları, Hükümleri, Anlamları Daraltmadıklarına, Azami Dikkat ediniz,
Zira Ayetler ve Sözlerim, SİZİN DİNİNİZ dir,” dedi der,
Yani, İslam Dinini, Şeyhlik, Müritlik Dini değil, Ruhbanlık Cemaati Dini yaparak değil,
İslam Dinini, Dedeler, Babalar, Bacılar, Pirler Dini değil, Sema veya Semah Fokloru Dini değil,
İslam Dinini, İlahi, Gazel, Kaside, Mevlid, Naat, Şiir, Değiş, Türkü okuma Dini değil,
İslam Dinini, Masal, Hikaye, Kıssa, Menkıbe anlatımıyla İroni Dini değil, Afyon gibi anlatımla Uyuşturma Dini değil,
İslam Dinini, Hanefilere göre şöyle, Şafilere göre şöyle diyerek, İslam Dinini, Mezheplere uydurulmuş,
Mezheplere yapıştırılmış, Birbirinin Tam Zıddı olan Fetvalarla, Mezhep Fetvaları Dini değil,
İslam Dinini, Peygamberimizin Mezhebi hangisiydi dedirten Mezhepçilikle, Mezhep Dini değil,
İslam Dinini, Peygamberimizin Tarikatı hangisiydi dedirten Tarikatçılıkla, Tarikat Dini değil,
İslam Dinini, Onun Bunun Söylediklerine göre, Onun Bunun Fetva verdiklerine göre, Fetva Dini değil,
Dinayet, Din İşleri Yüksek Kurulu, Yüksek Atma Dini değil, Güzel Kuran Okuma diyerek, TEGANNİ Dini değil,
Bence Diyerek, Kendi Fikrini, Allah Zül Celale ve Rasulune, Şirk koşmuş olmakla, Şirk Dini Değil,
Entel Dantel Sosyete İlahiyat Profları Dini değil, İslamcı Yazar Dini değil,
Yahudiler ve Hristiyanlar gibi Sadece ve Sadece İlahi söylemek, Dua yapmak ile, İlahi ile Dua Dini değil,
Müslümanın Yahudisi, Hristiyanı Dini değil, Müslümanın Ateistliği Dini değil, Kendi Fikri Dini değil,
Çağdaşlık, İlericilik, Kemalistlik, Dinine, Modernlik, Şıklık, Cinsel Özgürlük, Cinsel Teşhircilik, Dekoltelik Dini değil,
Pornfösör Adnan Oktar ve Hayasız Kediciklerinden, Hayasızlık ve İffetsizlikle, İffetsizlik ve Hayasızlık Dini değil,
İslam Dininden Nefret ettirmek için kurulmuş olan teşkilatlar, Işıd, Hizbul Vahşi, Hizbul Tahrir, Elkaide Dini değil,
Dini özgürlük, İfade özgürlüğü diyerek yutturdukları, Laiklik Dini değil,
İslam Dinini, Allah Zül Celale Miraç ile, Tamamen Allah Zül Celalin Kitabı Kuranı Kerim Ayetlerinde Emrettiği,
Allah Rasulunun Hadislerinde Bildirdiği ve Sünnetlerinde gösterdiği Din, Allah ve Rasulunun Dini oluncaya kadar,
İslam Dininin Doğrusunu, Allah Zül Celalin Kitabı Kuranı Kerim Ayetlerinden, Allah Rasulunun Sözlerinden,
Hadislerinden, Sünnetinden Öğrenip, Nefislerinizle yapmakla, Doğru olanı Helal olanı yapmakla,
Yanlış olandan, Haram olandan sakınıp kaçınmakla, yapmamakla, Evladlarınıza ve Başkalarına anlatıp Öğretmekle,
Dillerinizle, Doğrusunu söyleyip Yanlışı terk ettirmeye çalışmakla,
Allah Zül Celale, Allahın ve Rasulunun bildirdiği gibi Canla Başla, Gayretle Cehd ederek, ibadet ediniz der,
DÜŞÜNMEK, FELSEFELİ ve MANTIKLI OLMAK İNSAN SURESİ AYET 2
“ İnsanı İmtihan etmek için, Gören ve İşiten Düşünen olarak Yarattım, “ der,
DÜŞÜNMEK, FELSEFELİ ve MANTIKLI OLMAK HUUD SURESİ AYET 7
“ Allah Sizi Yarattım ki, Hanginizin Daha Güzel işler yapacağı hakkında denenmektesiniz, “ der,
DÜŞÜNMEK, FELSEFELİ ve MANTIKLI OLMAK ZÜMER SURESİ AYET 7
“ Şüphesiz, Allah Zül Celal, Sizin Namazınıza, İbadetinize Muhtaç değildir “ der,
DÜŞÜNMEK, FELSEFELİ ve MANTIKLI OLMAK FATIR SURESİ AYET 15
“ Ey İnsanlar, Siz Allah Zül Celale Muhtaçsınız,” der,
DÜŞÜNMEK, FELSEFELİ ve MANTIKLI OLMAK RAAD SURESİ AYET 19
“ Rabbinden, Sana İndirilenin, Hak olduğunu bilen ve kabul eden kimse ile,
Hak olduğunu, İnkar eden kabul etmeyen kimse bir olurmu ?
Bunu, Ancak Akılı Selim Sahipleri Düşünür ve Anlar “ der,
DÜŞÜNMEK, FELSEFELİ ve MANTIKLI OLMAK HUUD SURESİ AYET 24 ve 30
“ Gören, İşiten, Duyan, Gördüğü, İşittiği, Duyduğunun üzerinde Düşünenlerle,
Fasık Kör Olanlar, Baktığı halde görmeyenler, Görmek istemeyenler,
Fasık Sağır olanlar, İşittiği halde Duymayanlar, Duymak istemeyenler Bir ve Eşit olumu, ?
Haala Düşünmeyecekmisiniz ? Siz Hiç Düşünmeyecekmisiniz ? ” diye soruyor,
DÜŞÜNMEK, FELSEFELİ ve MANTIKLI OLMAK CAMİUSSAGIR HADİS No 39
Sahabeden Ebu Hureyre (ra) anlatıyor, Allah Rasulu Sallallahu Aleyhi ve Sellem,
“ Ey İnsan oğlu, Rabbine İtaat etki, Düşünceli ve Akıllı olasın,
Rabbine İsyan edersen, İnkarcılardan olursun, “ dedi der,
DÜŞÜNMEK, FELSEFELİ ve MANTIKLI OLMAK RAMUZELHADİS HADİS No C/5 S/482 H 3
Sahabeden Haris (ra) anlatıyor, Allah Rasulu Sallallahu Aleyhi ve Sellem,
“ Cahil Olmaktan, Cehaletten şiddetli Fakirlik yoktur,
Akıldan daha faydalı Zenginlik, Tefekkür ( Düşünmek ) gibi de İbadet yoktur,
Tefekkür etmeden, Düşünmeden İbadet yapmakta yoktur,
( Yani Düşünmeden yapılan bir şey, İbadet dahi olsa size bir faydası yoktur,) ” dedi der,
DÜŞÜNMEK, FELSEFELİ ve MANTIKLI OLMAK NİSA SURESİ AYET 82
“ Kuranı Kerimi, İslam Dinini, Haala, Gereği gibi Hiç Düşünmeyecekmisiniz, ?
Güya İslam Dinini Anlatıyorlar,
Sadece ve sadece İslamın Tarihi ve Muhterem Zaatlar Menkıbeleri, Kerametleri anlatılıyor,
İslam Dini diyerek, Sadece ve sadece etrafında, Tarihinde, Sahabe ve Muhterem Zaatlar Menkıbelerinde,
Kıssalarında dolaşmayın, İslam Dininin içine, Olmazsa olmaz Amellerine giriniz,
Zira, YEVMİ MAHŞER HESABIN da, İslamın etrafında dolaşmaktan değil, Muhterem Zaatlar Kerametlerinden,
Kıssalardan, Hikayelerden, Masallardan sorulacak değil, İslamın Tarihinden sorulacak değil,
İslam Dininin, İman Etmiş olma Şartlarından, SORGULANACAKSINIZ,
İslam Dininin, Olmazsa Olmaz Amellerini yapıp yapmadığınızdan, SORGULANACAKSINIZ,
İslam Dininin, Olmaması Gerekenlerinden, SORGULANACAKSINIZ,
Yani, Mahşerde, İlk Önce, İmanınızın Olup Olmadığından Sorgulanacaksınız,
sonra, İmanınızın Olmazsa Olmaz Şartlarını, Yerine getirip getirmediğinizden Sorgulanacaksınız,
sonra, İbadetlerinizi yapıp yapmadığınızdan ve Eksikliklerinden Sorgulanacaksınız,
İslam Dinine İman Etmiş olmanızı, Yapmanız Şart olan Olmasa Olmaz Amellerini, Yapmamanız Şart olan Olmazları,
İslam Dininin Sahibine, Allah Zül Celale ve Rasulune İspat etmek Zorundasınız, !!!
Hiç, İmanınızı ve Amellerinizi, Sahibine İspat etmeyi Düşündünüzmü ? !!!
Şimdi, Sizin Dininiz, Kimin Dini oluyor ? Şimdiden düşünerek okuyunuz,
CUMA NAMAZININ OLMAZSA OLMAZ FARZİYETİ CUMA SURESİ AYET 9 ve 10
“ Ey Allah Zül Celale ve İslam Dinine İman edenler, Cuma Günü Cuma Namazı Size Farz kılındı,
Cuma Namazı için Ezan okunduğunda, Alış Verişi, Dünya işlerini, bırakın ve Cuma Namazına koşun,
Cuma Namazını kıldıktan sonra yeryüzüne dağılın ve Allah Zül Celalin Size Lutfettiklerinden,
Helal kıldıklarından Rızkınızı Kazancınızı arayın, “ der,
CUMA NAMAZININ OLMAZSA OLMAZ FARZİYETİ NESAİ HADİS No 1354
Allah Rasulunun Hanımlarından ve Müminlerin Annesi Hafsa (ra) anlatıyor,
Rasûlullah Sallallahü Aleyhi ve Selem,“ Akıl Baliğ Olan Herkesin, Cuma Namazını Kılmazı Farz dır, “ dedi der,
CUMA NAMAZININ OLMAZSA OLMAZ FARZİYETİ RAMUZ EL HADİS HADİS No C2 S199 H18
Sahabeden Tarık İbni Şahab (ra) anlatıyor, Allah Rasulu Sallallahu Aleyhi ve Sellem,
“ Cuma Namazı, her Müslümana Farzdır, Sadece, Cuma Namazına gidemeyecek durumda Hasta olana,
Köle olana, Kadınlara ve Çocuklara, Farz değildir, “ dedi der,
KADINLARINDA CUMA ve BAYRAM NAMAZI KILABİLMELERİ İBNİ MACE HADİS No 1309
Sahabeden Abdullah bin Abbâs ra. anlatıyor, Peygamber Sallallahü Aleyhi ve Sellem,
Her iki bayramda da, Cuma, Fıtır (Ramazan ) ve Kurban Bayramları Namazına,
Hanımlarını ve Kızlarını Bayram namazına getirirdi " der,
KADINLARINDA CUMA ve BAYRAM NAMAZI KILABİLMELERİ İBNİ MACE HADİS No 1310
Sahabeden Zeyd bin Erkam (ra) anlatıyor, Peygamber Sallallahü Aleyhi ve Sellem,
Efendimiz, bize bayram namazını kıldırdıktan sonra, Kadınların ve Kızlarında,
Cuma ve Bayram Namazı kılabilmeleri hakkında, Kadınlara ve Kızlara, Ruhsat vererek dediki
“ ( Kadınlardan ve Kızlardan ) Cuma ve Bayram Namazı kılmak isteyen kılsın, “ dedi der,
KADINLARINDA CUMA ve BAYRAM NAMAZI KILABİLMELERİ İBNİ MACE HADİS No 1307
Sahabe Kadınlardan Ümmü Atiyye (ra) anlatıyor, Rasûlullah Sallallahü Aleyhi ve Sellem,
“ Kadınlarınızıda Fıtır, (Ramazan Bayramı) ve Kurban Bayramı, Bayram Namazına getirin “ diye emretti,
Biz Kadınlardan Cilbabı, yani Örtüsü olmayan ne edecek ? diye sorduk. Allah Rasulu cevaben,
” O Cilbabı, Örtüsü olmayan kadına, kadın din kardeşi kendi Cilbabından, Örtüsünden giydirsin,
Yetişkin Kızlar ve Kadınlar, Evlerinden dışarıya çıkarken, Cinselliklerini Teşhir etmeyecek şekilde giyinsinler,
Dışarıya, Cinselliklerini Örtülü olarak, gizlemiş olarak çıksınlar, İbadetlerini bu şekilde yapsınlar, “ dedi der,
KADINLARINDA CUMA ve BAYRAM NAMAZI KILABİLMELERİ İBNİ MACE HADİS No 1308
Sahabe Kadınlardan Ümmü Atiyye (ra) anlatıyor, Rasûlullah Sallallahü Aleyhi ve Sellem,
“ Artık yetişkin ve Örtülü Kadınlara, Kızlara, Bayram Namazına Evlerinden çıkıp gelebilmeleri için müsaade ediniz,
Bayram Namazın da, Müslümanların davetinde bulunsunlar, Lakin Hayızlı, (ay hastalığında olan) kadınlar,
cemâatin namaz kıldıkları yerden Mescidlerden uzak dursunlar,” dedi der,
KADINLARINDA CUMA ve BAYRAM NAMAZI KILABİLMELERİ MÜSLİM HADİS No 890
Sahabe Kadınlardan Ümmü Atıyye (ra) anlatıyor, Allah Rasulu Sallallahu Aleyhi ve Sellem,
Bize, Kadınlarında, Genç Kızlarında Namaz Kılmak için Mescide gitmelerini emretti, yalnız,
“ Hayızlı Kadınların ve Kızların Mescidlerden İbadet yerlerinden uzak durmalarını,
Hayızlı iken Mescide ve İbadet yerlerine girmesin “ diye Emretti,” dedi der,
KADINLARINDA CUMA ve BAYRAM NAMAZI KILABİLMELERİ BUHARİ HADİS No 242
Allah Rasulunun Hanımlarından ve Müminlerin Annesi Hz Aişe (ra) anlatıyor,
Allah Rasulu Sallallahu Aleyhi ve Sellem, “ Mümin Kadınlardan, Cemaatle Namaz Kılacak kadınlar,
Mırtlarını, ( yani Başlarını ve Bedenlerini ) örten ( Kadının Cinselliğini teşhir etmeyen) bir kıyafetle hazır olarak,
Cemaatle Namaz kılsınlar, “ dedi der,
KADINLARINDA CUMA ve BAYRAM NAMAZI KILABİLMELERİ RAMUZ EL HADİS No C1 S41 H7
Sahabeden İbni Ömer ve Ebu Hureyre (ra) anlatıyor, Allah Rasulu Sallallahu Aleyhi ve Sellem,
“ Kadın Bir Cemaat içersinde veya Kendi başına iken, Namaza Durduğuda,
Uyluk kemiklerinin birini diğeri üzerine koyarak otursun, Secde ettiğinde de karnını uyluk kemiklerine
yapıştırsın, Cahiliye Ehlinin yaptığı gibi dağınık oturmasın, bu durum vücudunun belli olmaması bakımından
En uygun şekildir, Böyle yaparsa Allah Zül Celal Ona nazar eder ve
" Ey Meleklerim, Siz Şahid olun, Ben onu bağışladım, " dedi der,
KADINLARINDA CUMA ve BAYRAM NAMAZI KILABİLMELERİ NESAİ HADİS No 5039
Sahabeden Abdullah (ra) Hanımı Zeynep (ra) anlatıyor, Allah Rasulu Sallallahu Aleyhi ve Sellem,
“ Mescide Cemaate Namaz kılmak için gelecek Kadın kokulanmasın, Koku sürünmesin ” dedi der,
KADINLARINDA CUMA ve BAYRAM NAMAZI KILABİLMELERİ NESAİ HADİS No 5037
Sahabeden Ebu Hureyre (ra) anlatıyor, Allah Rasulu Sallallahu Aleyhi ve Sellem,
“ Bir Kadın Evinde, Bir Koku Parfüm sürünmüşse, Evinden dışarı çıkarken,
Evinden Mescide gitmek için çıksa dahi, Üzerindeki Kokusundan ( Parfümünden )
Cünüplükten yıkandığı gibi, yıkansın, O Kokusundan, Parfümünden Temizlensin, “ dedi der,
KADINLARINDA CUMA ve BAYRAM NAMAZI KILABİLMELERİ BUHARİ HADİS No 2132
Sahabeden Ebu Hüreyre (ra) anlatıyor, Allah Rasulu Sallallahu Aleyhi ve Sellem,
” Gözlerin Fuhuşu, Hanımın olmayan bir Kadına yada Kıza, Şehvetle Cinsel arzu ile Bakmaktır, Baktırmaktır,
Burnun Fuhuşu Hanımın olmayan bir Kadını yada Kızı, Şehvetle Koklamaktır, Koklatmaktır,
Ellerin Fuhuşu, Hanımın olmayan bir Kadına yada Kıza, Şehvetle Dokunmak, Dokundurmaktır,
Ayakların Fuhuşu, Hanımın olmayan bir Kadına yada Kıza, Şehvetle Yürümektir, Yürütmektir,
Ağızın Fuhuşu, Hanımın olmayan bir Kadını yada Kızı, Şehvetle Öpmektir, Öptürmektir,
Dilin Fuhuşu, Hanımın olmayan bir Kadını yada Kızı, Şehvetle Konuşmaktır, Konuşturmaktır,
Kulağın Fuhuşu, Hanımın olmayan bir Kadını yada Kızı, Şehvetle Dinlemektir, Dinletmektir,
İnsan Nefsi, Şehevi arzuları, Cinsel arzuları temenni eder, ister,
Avret Mahalleride, onu tasdik eder, Zinayı gerçekleştirir, Irzına geçer, “ dedi der,
KADINLARINDA CUMA ve BAYRAM NAMAZI KILABİLMELERİ TİRMİZİ HADİS No 2786
Sahabeden Ebu Musa (ra) anlatıyor, Allah Rasulu Sallallahu Aleyhi ve Sellem,
“ Bir Kadın, Güzel, Çekici, Cezbedici ( Parfüm ) Koku sürünerek, Erkeklerin yanından geçerse,
Kendisine bakan ve ( Parfümünün ) Kokusunu alan, Erkeklerle Zina, Fuhuş yapmış olur,” dedi der,
KADINLARINDA CUMA ve BAYRAM NAMAZI KILABİLMELERİ İBNİ MACE HADİS No 4002
Sahabeden Ebu Hüreyre (ra) anlatıyor, Allah Rasulu Sallallahu Aleyhi ve Sellem,
“ Kokusunu, ( Parfümünü ) etrafa yayarak giden bir Kadın, Namaz kılmak için Mescide gidiyor olsa dahi,
Dönüp Gusul ederek, ( Banyo yaparak ) Üzerindeki Kokusundan, ( Parfümünden ) arınmadıkca,
Allah O Kadının Namazını, Orucunu ve Hiçbir İbadetini kabul etmez, “ dedi der,
KADINLARINDA CUMA ve BAYRAM NAMAZI KILABİLMELERİ TİRMİZİ HADİS No 2786
Sahabeden Ebu Musa (ra) anlatıyor, Allah Rasulu Sallallahu Aleyhi ve Sellem,
“ Bir Kadın, Güzel, Çekici, Cezbedici Koku ( Parfüm ) sürünerek, Erkeklerin yanından geçerse,
Kendisine bakan ve ( Parfümünün ) Kokusunu alan, Erkeklerle Zina yapmış, Fuhuş yapmış olur,
Her Göz, Çekici Güzel yabancı bir kadına,( Şeffaf, Transparan, Streçh, Badi. Mini, Dekolte kıyafetler giyinen,
Cinselliğini Teşhir eden, Cinsel arzularını üzerlerine çeken, ) Yabancı bir Kadına, Cinsel arzu ile bakmakla,
Kadın, Kendisine Cinsel Arzu ile baktırmakla Göz Zinası, Göz Fuhuşu işlemiş yapmış olur,
( Kendisine, Cinsel Arzu ile baktırmakla Irzına geçirtmiş olur, )
Allah Azze ve Celle Onun Hiçbir İbadetini Kabul etmeyecektir, “ dedi der,
KADINLARINDA CUMA ve BAYRAM NAMAZI KILABİLMELERİ CAMİUSSAGIR HADİS No 305
Sahabeden Enes Bin Malik (ra) anlatıyor, Allah Rasulu Sallallahu Aleyhi ve Sellem,
“ Bir Kadın yada Kız, Kocasından Başka Erkekler için, Koku, Parfüm sürünürse, O Koku, O Parfüm,
Kendisi için, Cehennem Azabı ve Utanç Azabı olacaktır, “ dedi der,
KADINLARINDA CUMA ve BAYRAM NAMAZI KILABİLMELERİ RAMUZ EL HADİS HADİS No C4 S380 H 8
Sahabe Kadınlardan Meymune (ra) anlatıyor, Allah Rasulu Sallallahu Aleyhi ve Sellem,
“ Bir Kadın yada Kız, kendi üzerine İlgi ve Alaka çekici şekilde Koku sürünür, Parfüm Sürünür,
ve erkeklerde ona bakarsa, evine gelesiye kadar Allah'ın gazabındadır, “ dedi der,
CEMAATLE NAMAZ KILARKEN KADINLARIN SAF DURUŞU İBNİ MACE HADİS No 1000
Sahabeden Ebu Hureyre (ra) anlatıyor, Bir gün Allah Rasulu Sallallahu Aleyhi ve Sellem,
“ Cemaatle Namazda, ( Kadınlar, Erkeklerin arkasında olarak Saf tutar ) Kadın Saflarının En hayırlısı, en arkadaki Saftır,”dedi der
CEMAATLE NAMAZ KILARKEN KADINLARIN SAF DURUŞU NESAİ HADİS No 811
Sahabeden Ebu Hureyre (ra) anlatıyor, Allah Rasulu Sallallahu Aleyhi ve Sellem,
“ Erkekler için, Mükafatı En fazla olan Saf ilk Saftır, İlk Saflara göre Mükafatı En az olan Saf, Son Saftır,
Kadınlar için, Mükafatı En fazla olan Saf, Erkeklerin arkasında Durdukları Namaz Saflarının En Son Saftır,
Kadınlar için, Mükafatı En az olan Saf, Hemen Erkeklerin arkasında durdukları ilk Kadın Namaz Safıdır,
Kadınlar için en Kötü ve Şerli olan Saf ise, Erkeklere yakın olan ve Birbirlerini görebildikleri İlk Saftır,“ dedi der,
CEMAATLE NAMAZ KILARKEN KADINLARIN SAF DURUŞU BUHARİ HADİS No 248
Sahabeden Enes bin Malik (ra) anlatıyor, Bir gün Allah Rasulu Sallallahu Aleyhi ve Sellemin Yemek Davetine,
Ninem Muleyke ile gittim, Namaz vakti geldiğinde Yanımda olan Erkek bir çocukla Ben, bir Namaz Safı olduk,
Ninemde Bizim arkamızda olarak Namaz safı oldu ve Hz. Peygamber bize O vakit Namazını kıldırdı," der,
CEMAATLE NAMAZ KILARKEN KADINLARIN SAF DURUŞU İBNİ MACE HADİS No 975
Sahabeden Enes bin Malik (ra) anlatıyor, Bir gün Allah Rasulu Sallallahu Aleyhi ve Sellem,
Akrabasından bir kadına ve bana namaz kıldırdı. Namaza dururken beni sağ tarafında durdurdu,
Kadınıda bizim arkamızda Namaza durdurdu,” der,
CEMAATLE NAMAZ KILARKEN KADINLARIN SAF DURUŞU EBU DAVUD HADİS No 592
Sahabe Kadınlardan Ümmü Veraka Binti Abdullah (ra) anlatıyor, Allah Rasulu Sallallahu Aleyhi ve Sellem,
Beni Evimde Ziyaret etti, Benim Evime Bir Müezzin tayin etti,
Benimde Ev Halkına İslam Dinini ve Namaz kılmasını öğretmemi Emretti,” der,
CEMAATLE NAMAZ KILARKEN KADINLARIN SAF DURUŞU İBNİ MACE HADİS No 1046
Sahabeden Abdullah bin Abbas (ra) anlatıyor,
“ Güzeller güzeli bir Kadın Sahabe, Allah Rasulu Sallallahu Aleyhi ve Sellemin arkasında son safta Namaz kılardı,
İslamın Hükmiyetini bilen Sahabeler, O kadını görmemek için daha ön Saflara geçerlerdi ve bakmazlardı,
İslama yeni girmiş henüz islamın hükmiyetini bilmeyen sahabelerde en son safta kalır,
Rüküya vardıkları zaman koltukları altından O kadın sahabeye bakarlardı,
Allah Rasulu Sallallahu Aleyhi ve Sellem bunun üzerine “ Allah Zül Celal, En geri safta kalıp O kadına bakan sahabeler için,
“ Andolsun ki Sizden, Saf ta Öne geçenlerinde, arkada kalanlarında niyetlerini biliriz,” Hicr 24 ayeti indirdi,” der
CEMAATLE NAMAZ KILARKEN KADINLARIN SAF DURUŞU TİRMİZİ HADİS No 3122
Sahabeden İbni Abbas (ra) anlatıyor, Allah Rasulu Sallallahu Aleyhi ve Sellem,
Namaz Cemaatine Namaz kıldırırken, Namaz Cemaatine İmamlık yaparken,
Sahabe Kadınlardan, Güzeller Güzeli bir Kadında Allah Rasulunun arkasında Namaz kılardı,
İslama girişleri henüz yeni olan ve bilgileri az olan bazıları, Aklı Çıvık olan Bazıları ve Münafıklar,
Ya O Kadının arkasındaki Safta kalarak yada O Kadının Önündeki Safa Geçerek,
Namazda Ruku anında koltuk altından O Güzeller Güzeli Kadın Sahabiye bakarlardı,
Bunun üzerine Allah Zül Celal, Allah Rasulu Sallallahu Aleyhi ve Selleme, Hıcr sûresinin 24. ayetini indirdi,
O Ayette, “ Andolsun Sizden Öne geçenlerin niyetlerini biliriz, Sizden Arkada kalanlarında Niyetlerini Biliriz “ Ayetini indirdi,
Ondan Sonra Dikkatlerini Namazdan çeldirmemek ve Namazına zarar gelmemesi için,
Allah Rasulu, Kadınları, Erkeklerin arkasındaki Saflarda ve Erkeklerle aralarında bir Perde olan şekilde Namaz durdurdu “ der,
Şimdi Buğün dahi, aynı şekilde İslami bilgisi, Sadece “ Bence ” olan, Aklı Çıvık olan Bazıları ve Münafıklar yokmu ?
İslam Dininde İmamlık, İlmin, Bilginin ve Bilimin Önderliğidir,
İslam Dininde İmamlık, Hz Muhammed Aleyhisselamın, Peygamberin Varisliğidir,
Peygamber Varisliği ile, İmamlık, Sadece ve Sadece Erkeğe verilmiş bir Vasıf olduğundan,
Kadından Hiçbir Peygamber gelmediğine göre, Gerek Ferdi olarak, Gerek Cemaat halinde Namaz kılıyor iken,
Kadının, Erkeğin önünde veya yanında Namaz kılamaz, Ancak ve Ancak Erkeklerin arkasında Namaz kılabilir,
CEMAATLE NAMAZ KILARKEN KADINLARIN SAF DURUŞU DARİMİ HADİS No 159
Sahabeden Ubeydullah Bin Ebu Cafer anlatıyor, Allah Rasulu Sallallahu Aleyhi ve Sellem,
" Dininiz, Amelleriniz, İbadetleriniz konusunda Fetva vermeye en Cüret'kâr olanlarınız,
Cehennemi kazanmaya En Cür'etkâr olanlardır, " dedi der,
CEMAATLE NAMAZ KILARKEN KADINLARIN SAF DURUŞU MÜNZİRİ HADİS No C/4 S/41 H 4 ve 3
Sahabeden Ebu Salabe El Huşeni ve Mabed İbni Vabısa (ra) anlatıyor,
Allah Rasulu Sallallahu Aleyhi ve Sellem,
“ İyilik, Nefsin Sukun ve Huzur bulduğu Kalbin Mutmain olduğu, Kani olduğu, Gönül ferahlığı duyduğu şeydir,
Günah ise, Vicdanını zorlayan, Vicdanını yaralayan yok eden, Vicdanının onda Sukun bulmadığı,
Tam ve Net olarak açıklık bulmadığı, anlaşılmadığı, Kalbin mutmain olmadığı, Kalbinin Kani olmadığı,
Şüphe ve Tereddüd bırakan Gönül ferahlığı duymadığı şeydir, İyilik ve Günah konusunda,
Din Adamları sana İcazet, Fetva verse dahi, O Fetva ile yaptığın Amelini, Allah Zül Celal kabul edermi etmezmi
Düşüncesi ile, Allah Zül Celal ve Rasulunun Emirleri dahilinde Sen,
Fetvanı Kalbinden Vicdanından iste,” dedi der,
CEMAATLE NAMAZ KILARKEN KADINLARIN SAF DURUŞU RAMUZ EL HADİS HADİS No C/2 S/198 H/6
Sahabeden Enes Bin Malik (ra) anlatıyor, Allah Rasulu Sallallahu Aleyhi ve Sellem,
“ Her Kim Müslüman, İslam Dinini Tefekkuh etmekle, İslam Dinin Özünü, İcabatını, Hükümlerini öğrenmekle ve
Üzerinde Düşünmekle Mükelleftir, ve Her Müslümanın Allah Zül Celale Borcudur, “ dedi der,
Yani kendisi, İslam Dininin kaynaklarından, Ayetlerden ve Hadislerden Hüküm öğrenmek ve yaşamak yerine,
Başkalarından kendi yaptığına olur almak, Fetva almak, ancak ve ancak kendi kendini aldatmaktır,
Zira, Size Fetva verende, Verdiği Fetvasıda, Ne Sizi Nede Kendisini Kurtaramayacaktır,
EDEP ve HAYA ŞARTI ile İMAN ve İBADET ETMEK MAİDE SURESİ AYET 3
“ Size Dininizi Tamamladım diyen “ Allahın, Dininde bir Eksiklikmi, Bir Fazlalıkmı var, ?
EDEP ve HAYA ŞARTI ile İMAN ve İBADET ETMEK HUCCURAT SURESİ AYET 16
“ Rasulum Onlara Sor, Dindarlığı, Allahın Dinini, Allahamı öğretiyorsunuz ? “
EDEP ve HAYA ŞARTI ile İMAN ve İBADET ETMEK RAAD SURESİ AYET 33
“ Rasulum Onlara Sor, Allahın Bilmediği bir İbadetimi, Allaha öğretiyorsunuz ?
Yoka Hiçbir Asliyeti olmayan Kendinizin uydurduğu Sözler söyleyip, Uydurduğunuz İbadetlerimi yapıyorsunuz ?
EDEP ve HAYA ŞARTI ile İMAN ve İBADET ETMEK TEVBE SURESİ AYET 65
“ Rasulum Onlara Sor, Allah ile, Allahın Her konudaki Ayetleri ile, Allahın Peygamberi ile, Alaymı ediyorsunuz ?
EDEP ve HAYA ŞARTI ile İMAN ve İBADET ETMEK HAÇ SURESİ AYET 67
“ Biz Her Ümmet için, O Ümmeti, Hidayete, Doğruluğa götüren, İnsanları Rabbine İman, İtaat ve İbadet etmeye
çağıran, Onunla Amel etmeleri ve çalışmaları için Bir Şeriat Tayin ettik, İman Edenlerin İbadetlerininde,
Amellerininde, Çalışmalarınında Hükümlerini Şeriatla belirledik, Size Tayin ettiğimiz Şeriatın Hükümleri
konusunda, Hiçbir Zaman Kendi fikirlerinizle olur yada olmaz diyerek çekişmeyiniz, Liza çıkarmayınız,
Şeriatın Hükümlerini yok saymayın yada kendinize göre değiştirmeye kalkmayın “ der,
EDEP ve HAYA ŞARTI ile İMAN ve İBADET ETMEK ZÜMER SURESİ AYET 7
“ Şüphesiz, Allah Sizin İbadetinize Muhtaç değildir “ der,
Allah Zül Celalin, İnsan aklının ölçemeyeceği hassasiyette dahi, en ufak ibadetinize ihtiyacı yoktur,
Lakin biz İnsanların Allaha, Allahın Kuranı Kerim ayetlerinde bildirdiği ve Rasulunun gösterdiği şekilde
İbadet yapmaya ihtiyacımız vardır.
Yukarıdaki Ayet ve Hadisler, Kuranı Kerim Ayetleri ve İslam Dininin Peygamberi
Hz. Ahmet, Mahmud, Muhammed, Mustafanın Sözleri, Hadisleri, Sünnetleri Şeriat Kanunudur,
Yazımın Başından Sonuna Kadar olan, Bu Ayet ve Hadisler ŞERİATI TANIMLAMAKTADIR,
Şeriatın, İslam Dininine İmanınızın ve İbadetlerinin Hükümlerini ve Şekillerini
açıklayan, İslam Dininin Temel İbadetlerini ve Nasıl ve Ne zaman yapılacağını belirleyen
Açık ve net ve gayet anlaşılır ŞERİAT ın Maddi ve Manevi İman ve İbadet KANUNLARIDIR,
Kuranı Kerimde ve Allah Rasulunun Hadislerinde,
Kadınlara ait bir Farz olmadığı halde, Kadınlarında, Cemaatle Cuma, Bayram ve Cenaze Namazı kılabimelerine
Allah Rasulunun izin verdiği halde, Cuma, Bayram ve Cenaze Namazı Kadınlara yasaklanmamış olduğu halde,
İsteyen Kadınların Cuma ve Bayram Namazlarınıda Cemaatle kılabileceği teşvik edildiği halde,
Cemaatle Namaz İbadetinin olmazsa olmaz şartlarından biri, Kadınların Cemaatle Namaza duruş yerleri,
Erkeklerin arkasında olduğu kesin olarak belirtildiği ve bildirildiği halde,
Gerek kendi başına gereksede Cemaatle Namaz ibadetine durmak için, İslam Dininin İbadetleri için,
Olmazsa olmaz şartlarından biri, Edep ve Haya içinde olan bir kılık kıyafet giyilmesi,
böyle bir kıyafet ile Namaz İbadetinin yapılabileceği kesin olarak bildirildiği halde,
Kadınların, Erkeklerle yanyana veya Erkeklerin önünde Namaz İbadetini yapamayacağı
kesin olarak bildirildiği halde, Dinde Reform diyerek, Edep ve Haya şartına uymaksızın,
“ Kadınlarda, Erkeklerle yanyana veya önünde, Cuma, Cenaze ve diğer Namazları kılabilir “ derler,
İslam Dinini Tahrip ederler, beyza bilgin,
Kuranı Kerimde ve Allah Rasulunun Hadislerinde,
İmamlık yapmak, Namaz kıldırmak, sadece ve sadece Erkeğe verilmiş bir görev olarak bildirilmişken,
“ Kadında İmamlık yapabilir “ derler, İslam Dinini Tahrip ederler, beyza bilgin,
Kuranı Kerimde ve Allah Rasulunun Hadislerinde,
Kadınların Namaza duruş ve Namaz kılma şekilleri Edep ve Haya Konusu Ayet ve Hadislerde,
Çok Net ve anlaşılır bir ifade ile belirtilmişken, Biçimsel Din ve Bireysel Din gibi Kavram kargaşaları üreterek
“ Başörtüsüz de Namaz kılınabilir, “ derler, İslam Dinini Tahrip ederler,
beyza bilgin Üretiği mukadder selçuk,
Kuranı Kerimde ve Allah Rasulunun Hadislerinde,
Ay Hastalığında olan Kadının, Ay hastalığı süresince, Bedeni olarak yapılan İbadetlerden muafiyeti varken,
Ay hastalığı süresince bedeni İbadet yapması yasaklanmışken,“ Ay hastalığındaki Kadın, her türlü İbadetini
yapabilir, Kuran alıp okuyabilir, Namaz kılabilir, Camiye girebilir,” derler, yaşar nuri öztürk,
Kuranı Kerimde ve Allah Rasulunun Hadislerinde,
Erkeğin Edep yerleri, Göbeği ve Diz Kapağı arası ve hatları olarak bildirilmiştir,
Kadınların Edep yerleri ise, Yüz, El ve Ayak haricindeki bütün vucudu ve vucud hatları olarak bildirilmiştir,
bu bildirilen Edep yerleri Mahrem olan ve aynı zamandada gerek İslam Dininin İbadetlerini yaparken,
gerek Toplum içinde Sosyal bir birey olarak yaşarken, gereksede kendi başımıza yalnızken,
giyili vaziyette olmanız gereken en asgari vucud bölgeleridir,
Kadının ve Erkeğin Edep ve Mahrem yerleri olan vucud bölgeleri kesin bir şekilde belirtilmiş olduğu halde,
Kadınla Erkeğin Edep ve Mahrem yerlerinin ayrı ayrı olduğu halde,
Kadınlar içinde, “ Kadının, Edep ve Mahrem yerleri Göbeği ve Dizkapağıdır “ derler,
İslam Dinini Tahrip ederler, zekeriyya beyaz,
Kuranı Kerimde ve Allah Rasulunun Hadislerinde,
Edep ve Haya ile ilgili Ayet ve Hadislerdeki, Kılık Kıyafet ve Tesettürle ilgili Ayet ve Hadisleri Yok sayarak,
“İslamda Örtünme, Tesettür, Baş Bağlama diye bir şey yoktur, bunlar Din adamlarının uydurmalarıdır “ derler,
İslam Dinini Tahrip ederler, Lakin Kendilerinin yok saydıklarını ve uydurduklarını nereye koyarlar ?
Zekeriya beyaz,
Allah Zül Celalin Kuranı Kerim Ayetlerinde, Allah Rasulunun Sözlerinde, Hadislerinde Sünnetlerinde bildirdiği
İslam Dininin Olmazsa Olmaz İbadetlerini, Emir ve Yasaklarını, Masallaştırarak, Hikayeleştirerek,
Hükümsüzleştirerek Etkisiz kılarak anlatmak, Olmazsada olur Mantığı yerleştirmek,
İslam Dinini Yahudileştirmektir, Hiristiyanlaştırmaktır, Yahudiler ve Hiristiyanlar, Dinlerinin Hükümlerini
Masallaştırarak, Hikayeleştirerek ve Hükümsüzleştirerek anlatmak suretiyle Dinlerini Tahrip ettiler,
Allah Rasulunun Riyakar Din Anlatıcıları dediği anlatıcılar Tahripciler bunlar değilmidir, ?
Ruhbanlık yapan Din Adamları ve Prof Bozuntuları, İslam Dinine, Dinde olmayan şeyleri ekliyor,
İslam Dininde Asıl olan İbadetlerine, Yoktur diyerek çıkarıp Hakaret ediyorsunuz ?
bu Yetkiyi nereden alıyorsunuz ? Allahın Dinini, Allaha ve Rasulunemi öğretiyorsunuz ?
İslam Dinindeki, İbadetleri belirlemek, İbadetlere Şekil ve Zaman vermek yetkisi,
Sadece Dinin Sahibi olan Allaha ve Allah Rasulu olan Hz.Muhammede aittir
Başkasının yada başkalarının yetkisinde değildir,
İslam Dininde ; Şahsi ve Toplumca yapılacak İbadetlerin şeklini ve zamanını,
Ancak ve Ancak İslam Dininin asli kaynağı Kuranı Kerim Ayetleri ve
İslam Dininin Peygamberi Hz. Muhammedin Hadisleri belirler, başkası yada başkaları değil,
Din Kurallarını kendine uyduranlar veya kısıtlayanlar veya yasaklayanlar veya başkaları değil,
İslam Dinindeki Sosyal Yaşamı ve İbadetleri ve İbadet Şekillerini ve Zamanlarını,
en ince ayrıntısına ve sizin aklınıza ve hayalinize gelmeyecek kadar kolaylaştırmasına kadar :
İslam Dininin Asli Kaynağı olan, Kuranı Kerim Ayetleri ve İslam Dininin Peygamberi Hz.Muhammedin Hadisleri
belirler, Din Kurallarını kendine uyduranlar veya kısıtlayanlar veya yasaklayanlar veya başkaları değil,
İslam Dinindeki İbadetlere şekil ve zaman belirlemek veya Bir ibadet biçimini kaldırmak veya yok saymak
veya değiştirmek veya ertelemek, başkalarının yetkisinde değildir, başkası İbadet belirleyemez, kaldıramaz,
yok sayamaz, veya Çağdışı bir şey diyerek hakaret edemez, Bu İbadetlerde başkalarını hiç ilgilendirmez.
İslam Dinine girişin İman etmiş olmanın şekil ve şartları,
İmanın ve İbadetlerin Ne zaman ve Ne Şekilde olabileceği,
Namazın Ne olduğu ve Namaz vakitlerinin ne olduğu ve Ne şekilde Farz kılındığı,
Orucun Hangi ayda ve Ne şekilde Farz kılındığı,
Zekatın Nasıl ve Ne şekilde Farz kılındığı, Haçcın Hangi ayda ve Ne şekilde Farz kılındığı,
Kuranı Kerimde ve Allah Rasulunun Hadislerinde, Vakitleri Allah tarafından Ayetler ile Kesin olarak bildirilmiştir,
Namaza başlama ve Namaz İbadetinin Kılınış şekli, Rekat Sayısı, Namazda okunacak,
Namaz Dualarının sıralanması, Nerelerde ve Ne şekilde Namaz kılınabileceği,
Oruca başlama ve Oruç İbadetinin şekli, Zekatın Nasıl hesaplanacağı ve nasıl verileceği şekli,
Haç İbadetine başlama ve Haç İbadetinin şekli,
Bizzat Allah Rasulu tarafından Bizlere gösterilmiş ve Hadislerinde Sözlerinde Kayıt altına almıştır,
Temel Şartların hiç birinde, Başkalarının başka biçimlerde düzenleme yapmasına Müsaade, İzin verilmemiştir,
Kuranı Kerim Ayetleri ve Hz.Muhammedin Hadisleri, İslam Dininin İbadet şekillerini ve Zamanlarını,
En ince ayrıntısına ve Sizin aklınıza ve hayalinize dahi gelemeyecek kadar kolaylaştırmasına kadar,
açık, net ve kesin olarak belirlemiştir. İslam Dinine İman edeceksen, İslam Dinine göre İbadet edeceksen,
bunlara göre yapacaksınız, Öğrenme ve Öğretme kaynağımız,
İslam Dininin asli kaynağı Kuranı Kerim ve İslam Dininin Peygamberi Hz.Muhammedin Hadisleridir.
Ayet ve Hadis kaynağı dışındaki İbadet şekillerinin ve zamanlarının veya söylemlerinin,
Rituellerinin İslam Dini ile en ufak bir alakası yoktur.
Ben Müslümanım diyeni, Sadece ve Sadece Allahın Kitabı Kuranı Kerimdeki Ayetlerindeki ve
Rasulunun Sözleri Hadislerindeki, Sünnetlerindeki İfadeler bağlar,
Allah Rasulunun Hiçbir Sözü ve Sünneti, Kuranı Kerim Ayetleri hilafına değildir ve olmaz,
Şayet Ayetlere Hilaf bir Söz yada Fiil Hadis ve Sünnet olarak veriliyorsa, Bu ne Hadis Nede Sünnettir,
Tamamen Ruhbanlık Hurafesi ve Saltanatı içinde bir Uydurmadır, Ruhban Hurafeleri olan,
Ayet ve Hadislerin hilafına herhangi bir söz yada ifade, Ben Müslümanım diyeni bağlamaz,
Yukarıdaki Ayet ve Hadisler, Kuranı Kerim Ayetleri ve İslam Dininin Peygamberi
Hz. Ahmet, Mahmud, Muhammed, Mustafanın Sözleri, Hadisleri, Sünnetleri Şeriat Kanunudur,
Yazımın Başından Sonuna Kadar olan, Bu Ayet ve Hadisler ŞERİATI TANIMLAMAKTADIR,
Yukarıdaki Ayet ve Hadisler, İslam Dinine, İmanınızın ve İbadetlerinin Hükümlerini ve Şekillerini açıklayan,
İmanınızın ve İbadetlerinizin nasıl olması gerektiğini açık ve net bir şekilde bildiren,
İslam Dininin Temel İbadetlerini ve Nasıl ve Ne zaman yapılacağını belirleyen,
Gayet Açık ve net ve anlaşılır olarak, Şeriatın Maddi ve Manevi İbadet Kanunlarıdır,
Hesap Gününde, Mahşerde karşılaşacağınız, Sorulacak olan Hesap budur,
İslam Dininde İman ve İbadet, yapılıp geçilen bir memuriyet değildir,
İslam Dini : Herkesin kendi vicdanına göre kendine uydurduğu ve Vicdanlara hapsedilen bir Din değildir,
İslam Dininin hiçbir hükmü, Accık ucundan tutulacak bir oyuncak değildir,
İslam Dinine İman Etmek ve İslam Dininin İbadetlerini yerine getirebilmek konusunda bu Kadar hassas,
açık ve net, Ayet ve Hadislere rağmen, başkaca ifadelerle, Falanca söyledi, filanca yaptı, Ben yaptım oldu,
Mantığıyla devam ederek, Müslüman olduğunuzu, İbadetlerinizin kabul edildiğini,
başkalarına yada bana, ispat etmeye çalışarak kendinizi kandırmayın,
Sizin Müslüman olduğunuza dair, İmanınızı kabul edecek olan, İbadetlerinizi kabul edecek olan,
başkası yada ben değilim, Müslüman olduğunuzu, yani İslam Dinine İmanınızı ve İbadetlerinizi,
Cenabı Hak olan Allah Zül Celale ve Habibi ve Peygamberi Hz Muhammed Aleyhisselama
kabul ettirmekle yükümlüsünüz.
ŞERİAT, SADECE DİNİ İBADETLER İÇİN DEĞİL,
İNSAN TOPLULUKLARI İÇİN YÖNETİM, SOSYAL HUKUK ve SOSYAL ADALET SİSTEMİDİR,
1983 İstanbul Eyüp İmam Hatip Lisesi Mezunu
1987 Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesi Mezunu
İslam Mektebi Öğrencisi
S.M.Müşavir a.k
Eleştirinizi ve Müzakerenizi Site İletişim Butonundan Mail yazın,
GAZİANTEP / TURKEY